July 26, 2017

ISO9001:2015 certification for DIgSILENT

DIgSILENT announces that it has been awarded the ISO9001:2015 certification, an internationally-recognised quality standard that ensures products and services meet the needs of clients through an effective quality management system.

DIgSILENT has always strived to meet high quality standards in the past and hence decided to undergo the official certification process, including the extension of our quality management system, internal audits and a final successful certification audit through TÜV Süd, Germany. The compliance with ISO9001 standards demonstrates DIgSILENT's commitment to ensuring efficient and high-quality process management for all of our products and services. We are delighted that the official certification audit confirmed our full, stringent compliance with international standards.

Our company's Quality Policy places emphasis on the professional, respectful and sustainable relationship with our customers and suppliers. The long-term satisfaction of our customers with our products and services is the basis of our continued success.

DIgSILENT ist nach ISO9001:2015 zertifiziert.

DIgSILENT gibt bekannt, dass es nach ISO9001:2015 zertifiziert wurde, einem international anerkannten Qualitätsstandard, der sicherstellt, dass die Produkte und Dienstleistungen eines Unternehmens die Bedürfnisse der Kunden unter Nutzung eines effektiven Qualitätsmanagementsystems erfüllt.

In der Vergangenheit hat sich DIGSILENT stets bemüht, hohe Qualitätsstandards zu erfüllen und nun entschieden,  den offiziellen Zertifizierungsprozess zu durchlaufen, einschließlich der Erweiterung des bestehenden Qualitätsmanagementsystems, der internen Audits und eines erfolgreichen Zertifizierungsaudits durch den TÜV Süd. Die Einhaltung der ISO9001-Standards verdeutlicht DIgSILENT's Engagement, ein effizientes und qualitativ hochwertiges Prozessmanagement für alle unsere Produkte und Dienstleistungen zu gewährleisten. Wir freuen uns, dass die offizielle Zertifizierung unsere vollständige und gründliche Einhaltung internationaler Standards bestätigt hat.

Die Qualitätspolitik unseres Unternehmens legt Wert auf die professionelle, respektvolle und nachhaltige Beziehung zu unseren Kunden und Lieferanten. Die langfristige Zufriedenheit unserer Kunden mit unseren Produkten und Dienstleistungen ist die Basis für unseren weiteren Erfolg.